Autor Tema: PLA printanje kada je vruće  (Posjeta: 390 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline hrast

  • Full Member
  • ***
  • Postova: 142
  • Karma: +0/-0
    • Profil
  • Printer: Samogradnja Delta 3d (Marlin FW)
  • Lokacija: Zagreb
PLA printanje kada je vruće
« u: Kolovoz 08, 2018, 07:55:31 prijepodne »
Dakle, po danu se temperatura u stanu diže na 28-29-30°C
Kako to Vaši printeri podnose? Odnosno, doživljavate li problem štopanja prilikom printanja s PLA?

Naime, ukoliko se Cold end extrudera ne hladi dovoljno dobro, PLA postaje viskozan i ljepljiv tamo gdje ne treba biti što dovodi do štopanja.

Nisam siguran jel problem hlađenja u mom slučaju do eventualnog lošeg dizajna kočije ili je jednostavno previsoka temperatura okolnog zraka.

Offline ICT Avatar

  • Sr. Member
  • ****
  • Postova: 267
  • Karma: +10/-0
  • Spol: Muški
    • Profil
  • Printer: Vertex K8400
  • Lokacija: Zagreb
Odg: PLA printanje kada je vruće
« Odgovori #1 u: Kolovoz 08, 2018, 06:11:16 poslijepodne »
Zasad bez štopanja pri ovim temp. Idealno za printat ABS.

Offline hrast

  • Full Member
  • ***
  • Postova: 142
  • Karma: +0/-0
    • Profil
  • Printer: Samogradnja Delta 3d (Marlin FW)
  • Lokacija: Zagreb
Odg: PLA printanje kada je vruće
« Odgovori #2 u: Kolovoz 08, 2018, 09:28:06 poslijepodne »
Našao problem, otpustio španer premaonoj nazubljenoj osovini ;D

Ali i sa gore opisanim štopanjem sam imao problema nakon čega sam već jednom lagano redizajnirao kočiju.