Autor Tema: kako "zaljepiti" petg na staklo ?  (Posjeta: 685 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline sklokan

  • Aktivni clanovi
  • *
  • Postova: 24
  • Karma: +1/-0
    • Profil
  • Printer: ctc 3d
  • Lokacija: hrvatska
kako "zaljepiti" petg na staklo ?
« u: Veljača 06, 2018, 02:50:50 poslijepodne »
probao s ljepilom .lakom za kosu ,na traku ..... nekad bude ok nekad se odvoji nakon 5min
245/85 je temperatura tevo tornado printer

Offline SoXy

  • Jr. Member
  • **
  • Postova: 83
  • Karma: +1/-0
    • Profil
Odg: kako "zaljepiti" petg na staklo ?
« Odgovori #1 u: Veljača 06, 2018, 05:27:24 poslijepodne »
Za petg heatbed ne mora biti iznad 70. Naprosto nisi koristio dobar lak za kosu. Mora biti ovaj i nijedan drugi ;)

Offline SoXy

  • Jr. Member
  • **
  • Postova: 83
  • Karma: +1/-0
    • Profil
Odg: kako "zaljepiti" petg na staklo ?
« Odgovori #2 u: Veljača 06, 2018, 05:28:55 poslijepodne »
DM možda, Mueller sigurno. Provjereno, već godinama ga koristim za sve materijale na staklu i aluminiju, a i fino miriši, po ženama

Offline ICT Avatar

  • Sr. Member
  • ****
  • Postova: 267
  • Karma: +10/-0
  • Spol: Muški
    • Profil
  • Printer: Vertex K8400
  • Lokacija: Zagreb
Odg: kako "zaljepiti" petg na staklo ?
« Odgovori #3 u: Veljača 07, 2018, 08:49:24 prijepodne »
Kao dugotrajnije rješenje možeš koristiti alu ploču s PEI podlogom, samo u tom slučaju moraš heatbed držati ne  više od 60°C jer ne budeš mogao skinuti print dolje.



 

Flag Counter