Autor Tema: Pokušaj s ABS-om  (Posjeta: 1033 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Elerion

  • Aktivni clanovi
  • *
  • Postova: 15
  • Karma: +0/-0
    • Profil
  • Printer: HE3D K200 delta
  • Lokacija: Zagreb
Pokušaj s ABS-om
« u: Travanj 18, 2017, 11:01:23 poslijepodne »
Bok ekipa.

Jučer sam pokušao printati s ABS-om i probao s Benchy-jem

Iako sam generalno zadovoljan kako izgleda, ima par problema za koje nisam siguran kako riješiti.

Ovo je prva stvar koja me muči:

U donjem dijelu pramca na oštrom rubu ne izgleda lijepo.



Ono što sam primijetio pri printanju je da se u tom dijelu printanja vrh pramca savijao prema gore, a extruder ga je pri svakom prolazu izravnavao.
Da se radi o PLA, na prvu ruku bi rekao da je do hlađenja slojeva, ali za ABS sam čuo da se ni slučajno ne smije puhati na njega.

Da idem probati s hlađenjem ili je nešto drugo vjerojatan problem?

Ovako na ultra uvećanju vidi se i lagani moire efekt, ali to mi stvarno nije problem. Prostim okom je neprimjetan.

Druga stvar je dimnjak. Doslovno je sav rastopljen. Bolje se vidi na ovoj fotografiji:



Printer je kineski Kossel, extruder, 0.4mm, sloj 0,2mm, filament 1.75 Reprap Austria ABS, extruder na 230, a heat bed na 90°C, brzina 80mm/s.

Rado bih čuo svaku vašu kap iskustva u kojem smjeru ići u rješenje problema.

Puno hvala,
E.

« Zadnja izmjena: Travanj 18, 2017, 11:08:39 poslijepodne od Elerion »

Offline Slicer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 856
  • Karma: +112/-0
    • Profil
  • Printer: Blackwolf L
  • Lokacija: Sisak
Odg: Pokušaj s ABS-om
« Odgovori #1 u: Travanj 18, 2017, 11:06:04 poslijepodne »
Smanji brzinu. ABS će ti raditi takve stvari ako prebrzo printaš male predmete kao Benchy (pogotovo dimnjak).

Offline Elerion

  • Aktivni clanovi
  • *
  • Postova: 15
  • Karma: +0/-0
    • Profil
  • Printer: HE3D K200 delta
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Pokušaj s ABS-om
« Odgovori #2 u: Travanj 18, 2017, 11:19:43 poslijepodne »
Smanji brzinu. ABS će ti raditi takve stvari ako prebrzo printaš male predmete kao Benchy (pogotovo dimnjak).

To je valjda 5. ili 6. stvar koju bi probao. Prvo što mi je padalo na pamet je temperatura ovog, temperatura onog... :-\
Thanx!

Offline Slicer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 856
  • Karma: +112/-0
    • Profil
  • Printer: Blackwolf L
  • Lokacija: Sisak
Odg: Pokušaj s ABS-om
« Odgovori #3 u: Travanj 18, 2017, 11:28:25 poslijepodne »
Polazim od toga da si dobro postavio temperaturu.
Procedura ti je za to jednostavna:
-pustiš filament da ide (u hostu, preko ekrana, gcode ili kako god već želiš)
-smanjuješ temp po 2 C dok ne prestane izlaziti
-tu temp na kojoj je stalo podigneš za 4 C

Ali bilo kako bilo, smanji brzinu jer ABS treba malo vremena da se ohladi prije slijedećeg sloja.

Flag Counter

Offline hrast

  • Full Member
  • ***
  • Postova: 142
  • Karma: +0/-0
    • Profil
  • Printer: Samogradnja Delta 3d (Marlin FW)
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Pokušaj s ABS-om
« Odgovori #4 u: Travanj 19, 2017, 06:24:24 prijepodne »
Ja na malim predmetima upalim ventilator i nemam problema. Doduše, moj printer je u kućištu, pa je okolina toplija.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Offline BuBizgb

  • Full Member
  • ***
  • Postova: 159
  • Karma: +4/-0
    • Profil
Odg: Pokušaj s ABS-om
« Odgovori #5 u: Travanj 19, 2017, 09:28:43 prijepodne »
Ako koristis Cura-u u Advance pod Cool imas "minimal layer time (sec)" probaj povecati na 10-15-20 da se stigne sloj malo ohladiti ...

Offline Elerion

  • Aktivni clanovi
  • *
  • Postova: 15
  • Karma: +0/-0
    • Profil
  • Printer: HE3D K200 delta
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Pokušaj s ABS-om
« Odgovori #6 u: Travanj 23, 2017, 10:25:42 prijepodne »
Puno hvala na savjetima. Probao sam sa većim komadima i slojevi su savršeni, pod uvjetom da klinci stalno ne otvaraju vrata i ne trčkaraju oko printa.
Jedan print mi je radi toga nepovratno nastradao. Model je pukao i savinuo se tako da je dizna odvalila komad i dok nisam skužio, napravila dobru porciju špageta carbonara.
Krećem u izradu kučišta. Par sto kuna za plexiglas će mi se izvjesno brzo isplatiti.

Ako koristis Cura-u u Advance pod Cool imas "minimal layer time (sec)" probaj povecati na 10-15-20 da se stigne sloj malo ohladiti ...
To je pametan feature. Trenutno koristim slicer, koji ga radi community odluke u vrijeme dok nije bilo retracting-a nema... mislim, može se staviti par sekundi čekanja iza svakog sloja, ali to bi usporilo cijeli print. Očito je vrijeme da probam i Curu.

Offline BuBizgb

  • Full Member
  • ***
  • Postova: 159
  • Karma: +4/-0
    • Profil
Odg: Pokušaj s ABS-om
« Odgovori #7 u: Travanj 23, 2017, 08:37:23 poslijepodne »
Puno hvala na savjetima. Probao sam sa većim komadima i slojevi su savršeni, pod uvjetom da klinci stalno ne otvaraju vrata i ne trčkaraju oko printa.
Jedan print mi je radi toga nepovratno nastradao. Model je pukao i savinuo se tako da je dizna odvalila komad i dok nisam skužio, napravila dobru porciju špageta carbonara.
Krećem u izradu kučišta. Par sto kuna za plexiglas će mi se izvjesno brzo isplatiti.
To je pametan feature. Trenutno koristim slicer, koji ga radi community odluke u vrijeme dok nije bilo retracting-a nema... mislim, može se staviti par sekundi čekanja iza svakog sloja, ali to bi usporilo cijeli print. Očito je vrijeme da probam i Curu.

Curu sam podesio za svoj Rostock u 30sec ... i dobivam puno bolje rezultate nego u slicer-u ...

 

Flag Counter