Autor Tema: Artefakti u slojevima, u blizini rupa  (Posjeta: 618 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline m a r k o

  • Aktivni clanovi
  • *
  • Postova: 19
  • Karma: +0/-0
    • Profil
  • Printer: MPCNC
  • Lokacija: Zagreb
Artefakti u slojevima, u blizini rupa
« u: Ožujak 15, 2017, 03:44:06 poslijepodne »
Pozdrav!

Ako pogledate priloženu sliku vidjeti će te da u slojevima u kojima postoji rupa dolazi do laganog pomaka cijelog sloja prema unutra. Nisam uspio dokučiti u postavkama slicera do čega bi moglo biti no sumnjam u generaciju g-coda ili njegovu interpretaciju u Marlinu tokom printa.

Primjetio sam gledajući da slojevi ispadaju lijepi ujednačeni ako vanjski perimeter ide skroz uokolo komada koji se printa no kad dođe rupa nastanu manji "otoci" koji se tijekom jednog sloja popunjavaju jedan po jedan i baš oko tih otoka dolazi do pomaka sloja...

Te artefakte sam primjećivao na puno drugih printeva no nisam našao konsenzus o uzroku čitajući net.

Možda raspravom uspijemo utvrditi do čega je stvar i pomognemo još nekome.

Može kritika na kvalitetu konkretnog printa?

Offline Slicer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 856
  • Karma: +112/-0
    • Profil
  • Printer: Blackwolf L
  • Lokacija: Sisak
Odg: Artefakti u slojevima, u blizini rupa
« Odgovori #1 u: Ožujak 15, 2017, 07:36:29 poslijepodne »
Ja sam to riješavao tako da sam u postavkama odabrao da mi prvo printa perimatar pa onda infill.

Offline m a r k o

  • Aktivni clanovi
  • *
  • Postova: 19
  • Karma: +0/-0
    • Profil
  • Printer: MPCNC
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Artefakti u slojevima, u blizini rupa
« Odgovori #2 u: Ožujak 15, 2017, 10:55:23 poslijepodne »
I onda se ne vidi ili je problem samo manje izražen?

Stvar je sa ovim XT-CF20 karbonskim filamentom da strašno curi kroz sapnicu, pogotovo što je 0.8mm
To sam riješio donekle velikom i brzom retrakcijom i tako da prvo printa infill pa sav svinjac ostane unutar printa. Zapravo kod kraćih prijeđenih puteva nakon retrakcije čak i ne iscuri nešto posebno ali kod dužih zna iscuriti po 2-3mm filamenta... koji onda padne u infill i nikom ništa. Probao sam printati prvo vanjske slojeve no to izgleda vrlo neuštimano i ružno.

Ovako stradava preciznost printa pak...

Offline Slicer

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 856
  • Karma: +112/-0
    • Profil
  • Printer: Blackwolf L
  • Lokacija: Sisak
Odg: Artefakti u slojevima, u blizini rupa
« Odgovori #3 u: Ožujak 15, 2017, 11:19:11 poslijepodne »
Ne vidi se. Ali bilo je riječ o ABS-u.